Součástí služeb poskytovaných společností Sofim, spol. s r.o. je zabezpečení servisu, a to nejen po dobu záruční lhůty, ale po celou dobu životnosti výrobku. Servisní činnost může mít řadu podob: od prosté opravy na vyzvání zákazníka, přes poskytování delší záruční lhůty, až po smluvní převzetí péče o provozuschopnost produktu po dobu jeho životnosti.
Společnost poskytuje servis na dodávaný HW i SW, případně zajišťuje pro zákazníky servis formou kooperace s jinými subjekty.
Objednaný servis
Společnost nabízí svým zákazníkům možnost uzavření Servisní smlouvy o poskytování servisu na dodané produkty. Možnost uzavření servisní smlouvy je nabízena zákazníkům individuálně podle charakteru zakázky.
Pravidelný servis
Preventivní prohlídky a údržba jsou realizovány na základě uzavřených smluv o pravidelných preventivních prohlídkách či na základě jiných dohod o plánovaných prohlídkách. Harmonogram je stanoven při podpisu Servisní smlouvy.